چرا تبلیغات شما باید دقیق باشند؟2024-01-16

وب سایت موقتا غیر فعال است

تعیین اندازه دقیق برای رسانه‌هایی مانند تصاویر، ویدیوها و آگهی‌ها می‌تواند از تغییرات ناخواسته در چیدمان جلوگیری کند. این روش باعث منابع را به طور صحیح در صفحه قرار داده و مانع جابه‌جایی‌های ناگهانی می‌شود.با تعیین اندازه از پیش تعریف شده برای هر نوع رسانه، صفحه به طور مرتب و بدون تغییرات ناخواسته بارگذاری می‌گردد. این کار CLS را کاهش داده و تجربه کاربری را بهتر می‌کند.بهبود CLS به طور مستقیم بر رتبه‌بندی سایت تأثیر دارد. گوگل به تجربه کاربری و ثبات در چیدمان صفحات اهمیت زیادی می‌دهد.اطمینان از فضای کافی تبلیغاتتبلیغات یکی از عوامل رایج در تغییرات ناخواسته چیدمان صفحات است. اطمینان از اختصاص فضای کافی به تبلیغات می‌تواند از CLS بالای صفحه جلوگیری کند.

Google Search Console یکی از ابزارهای بسیار مفید است که می‌تواند فاکتورهای Core Web Vitals را بر اساس داده‌های واقعی از کاربران نمایش دهد. این ابزار، اطلاعات دقیقی از LCP، FID و CLS به شما ارائه می‌دهد.برای استفاده از Google Search Console، باید سایت خود را در این ابزار ثبت کرده و آن را به حساب گوگل خود متصل کنید. پس از آن، می‌توانید به بخش Core Web Vitals در بخش Enhancements بروید و اطلاعات مورد نظر شامل موارد زیر را مشاهده کنید. گوگل در سال ۲۰۲۱ این مفهوم را به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی رسمی معرفی کرد تا سایت‌هایی که تجربه بهتری ارائه می‌دهند، جایگاه بهتری داشته باشند. تجربه صفحه شامل مجموعه‌ای از سیگنال‌ها است که نشان می‌دهد یک سایت چقدر برای کاربران جذاب، سریع و ایمن است.

برندفورمنس (Brandformance)

تا اینجای کار، نکات کلی و مهمی که باید در تبلیغات رعایت کنید، بررسی کردیم. برای مثال، شما با کمک متریک CLV در آخر کار می‌فهمید روی تبلیغات چه محصول‌هایی سرمایه‌گذاری کنید. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، نیاز نیست حتماً از متخصصان و طراح‌های گرافیک حرفه‌ای استفاده کنید. فقط کافی است تبلیغی خاص، شیک و متفاوت آماده کنید که نه‌تنها به‌درستی خوانده شود، بلکه باعث شود حرفه‌ای به نظر برسید.

علاوه بر این، می‌توانید تمام امور مربوط به طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود را به آژانس‌های تبلیغاتی متخصص بسپارید. برای این کار بهتر است درباره آژانس‌های تبلیغاتی در دسترس تحقیق کنید و بهترین گزینه را بر اساس اهداف و بودجه خود انتخاب کنید. زمانی که برای یافتن آمارهای مخاطبانِ روش‌های تبلیغاتی تحقیق می‌کنید، مطمئن شوید که این آمارها توسط منبع معتبری تأیید شده است. همچنین، هنگام تحقیق از کارکنان بخش فروش درباره تعداد مخاطبان، تیراژ چاپ و هزینه تبلیغات بپرسید. برای مثال، فضای تبلیغات در روزنامه‌ها بر اساس تعداد ستون‌ها و اندازه تبلیغات در صفحه قیمت‌گذاری و فروخته می‌شود اما در بخش «نیازمندی‌ها»، تعداد خطوط آگهی معیار قیمت‌گذاری است. همچنین، ممکن است با رزرو چندین فضای تبلیغاتی در یک کانال، تخفیف‌های مناسبی به شما تعلق بگیرد.

پس از اینکه کسی از طریق آن لینک محصول را خرید، سهم معرفی‌کننده را هم می‌دهید. مثلاً احتمالاً شما هنوز تبلیغ گلرنگ یا تبلیغ «صبح بود، نون نبود، اسنپ‌فود»  را به یاد دارید. در دنیای شلوغ امروز که تمرکزکردن دشوارتر از گذشته شده است، اکثر کاربران علاقهٔ بیشتری نسبت به ویدئو نشان می‌دهند و دوست دارند به‌جای خواندن، ببینند و بشنوند. اگر شما هم دوست دارید در سایت‌های واسطه تبلیغ انجام دهید، ادامهٔ مطلب را از دست ندهید. اینفلوئنسرها افراد تأثیرگذاری هستند که در زمینه‌های مختلفی مثل سبک زندگی، گردشگری، کتاب‌خوانی و… فعالیت می‌کنند.

  • این نوع تبلیغات انعطاف‌پذیری بالایی دارند و می‌توانند به سرعت به سمت مخاطب هدف بازار بروند.
  • {
  • به عنوان مثال، می‌توانید به هر خرید یک مشتری، امتیازی اختصاص دهید و پس از جمع‌آوری امتیازهای مشخص، هدیه یا تخفیف ویژه‌ای را ارائه دهید.
  • |}
  • در دنیای امروز، تبلیغات آنلاین مثل یک رودخانه پرجوش‌وخروش است که به‌سرعت مخاطبان را جذب می‌کند.
  • {
  • برقراری ارتباط حسی با افراد بسیار اهمیت دارد، چون به شکل موثری ارزش پیشنهادی شما را منتقل می‌‌‌‌کند، منجر به اعتمادسازی می‌شود و آنها را ترغیب می‌‌‌‌کند که دست بجنبانند.
  • |}
  • به عنوان مثال، اگر کاربری محصولی را به سبد خرید خود اضافه کرده اما خرید را تکمیل نکرده است، می‌توانید یک ایمیل یادآوری یا پیشنهاد تخفیف را برای او ارسال کنید.
  • {
  • از طریق تبلیغات آنلاین، مجبور نیستید مانند رسانۀ تبلیغاتی سنتی (تبلیغات چاپی یا تلویزیون)، برای مخاطبان گسترده‌ای جذابیت داشته باشید.
  • |}

شما باید بفهمید رقبایتان مشغول چه کاری هستند و چگونه می‌توانید بهتر از آنها عمل کنید و بهترین روش تبلیغ را نسبت به رقیبتان پیدا کنید. این عناصر هسته اصلی یک استراتژی تبلیغاتی هستند و به عنوان “ترکیب خلاق” هم شناخته می‎شوند. باز هم، آنچه بیشتر تبلیغ‌کنندگان از ابتدا بر آن تاکید می‌کنند، برنامه‌ریزی روشن و انعطاف‌پذیری است.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای امور مختلف – معرفی ۵۰ ابزار

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

تبلیغات یکی از مهم‌ترین ابزارها برای توسعه برند است که به تقویت تصویر مثبت، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند. از طریق تبلیغات، برند می‌تواند پیام‌ها و ارزش‌های خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آن‌ها‌ جایگاهی ماندگار بسازد. انتخاب روش مناسب تبلیغات برای هر کسب و کار موضوعی بسیار مهم است که باید بر اساس نیازها و اهداف خاص برند صورت گیرد.

به گونه ای که با بهبود صفحه های تبلیغاتی و استفاده از فراخوان به اقدام مشتری یا CTA توانسته اند هزینه چند برابری نسبت به مبلغی که برای تبلیغات صرف کرده اند کسب کنند. به طور کلی در ماه گذشته (ژانویه ۲۰۲۱) کمپین های تبلیغات اپلیکیشن پارس ادوردز بیش از ۶۷۰ هزار تبدیل کاربر به مشتری را ثبت کرده است. به عنوان مثال، کمپانی یوبی سافت در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۲ بازی منتشر کرده و به نوعی می‌توان گفت در هر ماه یک بازی ارائه کرده است. این کمپانی برای آگاهی بیشتر مخاطبان و مصرف کنندگانش از روش های تبلیغاتی استفاده می‌کند تا بتواند بازی های جدید خود را بفروشد. اگر صاحب کسب و کاری هستید که در مدت کوتاه، محصولات یا خدمات جدیدی ارائه می‌دهید، حتما باید برای اطلاع رسانی این موارد به مشتریان از تبلیغات یا سایر روش های بازاریابی استفاده کنید. اجرای تبلیغات سایت می‌تواند کسب و کار را در ذهن مخاطب ماندگار کند؛ در صورتی که تبلیغات اجرا شده، خدمات یا محصولات را به درستی معرفی کند.

ابزارهای مختلفی مانند Google PageSpeed Insights، Search Console و Lighthouse به شما کمک می‌کنند تا این معیارها را اندازه‌گیری و مشکلات را برطرف کنید. در نهایت، CWV یک گزینه اختیاری نیست؛ بلکه ضرورتی برای موفقیت دیجیتال است. اگر می‌خواهید کاربران در سایت شما بمانند و رتبه سئو بهتری کسب کنید، باید این فاکتورها را جدی گرفته و بهبود دهید. می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد.

به عنوان مثال، استفاده از پرسش های مستقیم، ارایه محتوای جذاب و جدید، ارسال ایمیل های شخصی و دعوت به شرکت در رویدادها می تواند به تعامل بیشتر و جذب توجه مخاطبان منجر شود. آتلیه نگار یکی دیگر از آتلیه‌های معروف شیراز است که تجربه گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف عکاسی دارد. این آتلیه به خاطر سابقه طولانی و رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه‌شده، به عنوان یک انتخاب برتر در نظر گرفته می‌شود. آتلیه نگار در ارائه خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیز فعالیت دارد و با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای، تصاویری دقیق و با جزئیات بالا ثبت می‌کند.

تبلیغات می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله تبلیغات چاپی، تبلیغات تجاری، بنرهای آنلاین و پست های رسانه های اجتماعی. هدف اصلی آن ایجاد آگاهی، ایجاد علاقه و در نهایت فروش یا تعامل برای تبلیغ‌کننده است. CWV از معیارهای کلیدی تجربه کاربری است که گوگل مستقیماً در الگوریتم رتبه‌بندی خود لحاظ می‌کند. این فاکتورها سرعت، پایداری و تعامل‌پذیری یک سایت را ارزیابی می‌کنند.

محتوای ویدیویی از محبوب‌ترین شکل‌های محتوا برای کاربران اینترنت، به ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی، است. آمارها نشان می‌دهند که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند محتوای ویدیویی مختلفی را درباره محصولات و خدمات کسب و کارها یا برندهای مورد علاقه خود را تماشا کنند. در این روش، کسب و کارها با ارسال ایمیل‌های مختلف به مخاطبان، برند و محصولات یا خدمات خود را به افراد معرفی می‌کنند.

بیان حسی و تصاویر قدرتمند ابزارهای فوق‌‌‌‌العاده‌‌‌‌ای برای تضمین دیده شدن تبلیغ است. روش ارتباطی یک تبلیغ موثر اینگونه است که مستقیما به دغدغه مخاطب می‌‌‌‌پردازد و بعد نشان می‌‌‌‌دهد که راه‌حل شما چگونه زندگی آنها را ساده‌‌‌‌تر یا بهتر می‌‌‌‌کند. شاید تعجب کنید اما گاهی افراد شناخت کاملی از برند خود ندارند؛ این شناخت شامل اطلاعات دقیق در مورد محصول، ویژگی‌ها، مزایا، و نقاط قوت و ضعف شما میباشد. مطالعه مطالب زیر می‌تواند به شما در ساخت بنرهای تبلیغاتی مؤثر کمک کند.

حالا دیگر کسی نمی‌تواند منکر این شود که روش سنتی بازاریابی جای خود را به بازاریابی محتوایی داده است. خیلی از کسب‌و‌کارهای کوچک، اصلا نمی‌دانند آیا تبلیغاتشان نتیجه دارد یا نه. پلتفورم‌های تبلیغات آنلاین مانند Google AdWords و فیسبوک، اطلاعات زیادی درباره‌ی تبلیغات شما در اختیارتان قرار می‌دهند و این به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید آیا تبلیغاتتان اثری دارد یا نه.

این روش‌ها، به‌عنوان مکمل تبلیغات آنلاین، می‌توانند تأثیرگذاری کمپین‌ها را چندبرابر کنند. شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر به شما کمک می‌کنند تا به‌طور مستقیم با مشتریان تعامل برقرار کنید. استفاده از تبلیغات هدفمند و تحلیل دقیق داده‌ها در این شبکه‌ها می‌تواند به جذب مخاطبان جدید منجر شود.

به همین دلیل است که تبلیغات اغلب نوید کیفیت، مقرون‌به‌صرفه‌بودن، راحتی، سرگرمی یا مزایای دیگری را می‌دهند. مثلاً یک مقاله در Buzzfeed می‌خوانیم که به‌شدت به محصول یا خدمات خاصی اشاره یا توصیه می‌کند. این مقاله‌‌‌ها معمولاً محتوایی سرگرم‌کننده دارند و هدف‌ اصلی‌شان هم اطلاع‌رسانی است، اما مثلاً به یک برند خاص چند بار در سراسر محتوا ارجاع داده می‌شود. چه گوگل، چه یاهو یا بینگ، همه موتورهای جست‌وجوی تبلیغات پولی خود را دارند.

برای رسیدن به جواب این سؤال بهتر است اول با انواع رسانه‌های تبلیغاتی آشنا شوید. تبلیغات سنتی مربوط به تبلیغات چاپی، تلویزیونی و رادیویی است که برای بیش از 150 سال محبوب بوده است. تبلیغات چاپی مؤثرترین تبلیغات برای مشاغل است؛ زیرا مخاطبان زیادی را هدف قرار می‌دهد ​​که شخصاً آگهی را از طریق آگهی‌ها، روزنامه‌ها و پست دریافت می‌کنند. استفاده از شواهد و نظرات مثبت مشتریان قبلی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند، می تواند به افزایش اعتماد و جذب افراد جدید کمک کند. به مخاطبان خود بگویید که چگونه دیگران از محصول / خدمات شما بهره مند شده اند و چگونه زندگی شان را بهبود بخشیده است. استفاده از حافظه پنهان مرورگر (Browser Cache) یکی از روش‌های مؤثر برای تسریع در بارگذاری صفحات است.

آمارها نشان می‌دهند که «بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ» (Influencer Marketing) در سال‌های گذشته رشد بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل، یکی از روش‌های بازاریابی توصیه شده در سال ۲۰۲۲، یافتن اینفلوئنسرهای محبوب کاربران کسب و کار و ارائه محصولات و خدمات به آن‌هاست. انتشار و اشتراک‌گذاری این محتوا با افزایش تعداد بک‌لینک‌های وب‌سایت باعث بهبود رتبه سایت می‌شود، اعتبار کسب و کار در حوزه تخصصی را افزایش می‌دهد و اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان هدف قرار می‌دهد. این موضوع باعث افزایش آگاهی از برند درباره محصولات و خدمات جدید، دریافت داده‌های جدید درباره کاربران، کمک به تشخیص و تأکید بر ارزش‌های برند و افزایش ترافیک وب‌سایت می‌شود.

مجلات، روزنامه‌ها و بروشورها همچنان به‌عنوان ابزارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. داستان ابتدای مقاله را یادتان می‌آید، خانمی که نمی‌توانست غذاهایش را بفروشد؟ دلیل آن واضح و ساده بود؛ او به استفاده از تبلیغات اعتقاد نداشت. این روشی است که همواره مورد استفاده کمپانی های بزرگ، متوسط و کوچک قرار گرفته و بدون شک ادامه خواهد یافت. اکنون که می‌دانید چرا تبلیغات مهم است، بهتر است به ادامه مطلب بپردازیم. هر چه در توان داشته باشیم؛ برای کمک به کسب و کار شما به خدمت می‌گیریم. تبلیغات باید بر مزایایی که محصول یا خدمات شما به ارمغان می‌آورد تمرکز کند، نه اینکه صرفاً توضیح بدهد که چه چیزی به‌صورت فیزیکی می‌فروشید.

استفاده از نظرات و تجربیات مثبت مشتریان در تبلیغات و کمپین‌ها می‌تواند به ایجاد اعتماد و رضایت در میان مخاطبان کمک کند. این کار موجب می‌شود که مشتریان جدید تمایل بیشتری به انتخاب برند شما داشته باشند. قبل از شروع هر کمپین تبلیغاتی، درک عمیق از بازار هدف از اهمیت بالایی برخوردار است. شناخت دقیق نیازها، علایق و رفتارهای مشتریان به شما کمک می‌کند که پیام تبلیغاتی‌تان را به درستی تنظیم کنید. به عنوان مثال، افرادی که با پارس ادوردز در زمینه تبلیغات گوگل فعالیت داشته اند، سود مناسبی از این طریق بدست آورده اند.

اولین عنصر خلق تبلیغاتی که مردم را ترغیب به خرید می‌‌‌‌کند، نفوذ به عمیق‌‌‌‌ترین ترس‌‌‌‌ها و آرزوهای آن‌‌‌‌هاست. پیام خود را متناسب با  چیزی تنظیم کنید که بزرگ‌ترین آرزو یا نگرانی مشتری شماست. با استفاده از بیانی شیوا، احساساتی همچون عطش موفقیت، حسرت عشق و ترس از شکست را در مخاطب تحریک کنید. کاری کنید احساس کنند محصولات یا خدمات شما نیاز سخت آنها را رفع می‌‌‌‌کند. وقتی تبلیغات احساسات سختی را برانگیزند، مشتریان احساس می‌‌‌‌کنند باید  دست به کار شوند.

{

از استراتژی‌های تبلیغات هدفمند استفاده کنید

|}

در این حالت، معرفی‌کننده همان مشتری شماست؛ با این تفاوت که به‌ازای هر مشتری چیزی دریافت می‌کند و دیگر خبری از تبلیغ رایگان نیست. پاداش می‌‌تواند نقدی باشد؛ ولی بهتر است تخفیفی برای خرید محصول در نظر بگیرید تا بتوانید از این طریق، بیشتر بفروشید. به همین خاطر، در دستهٔ روش‌های زودبازده قرار نمی‌گیرد و باید برای اینکه تجربهٔ خوبی رقم بزنید، به موارد مهمی مثل خدمات مشتری، پشتیبانی، مشاوره و… در طول ارتباط خود با مشتری توجه کنید. تبلیغات ویدئویی نه‌تنها فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتری است، بلکه بهترین راه برای نشان‌دادن برتری کسب‌وکار نسبت به سایر رقبا است. به عبارتی، شما کسی را هدف می‌گیرید که تا خرید فقط چند قدم فاصله دارد.

در این شکل از بازاریابی، برندها با تولید محتوا به چند زبان مختلف، برای گسترش مخاطبان خود تلاش می‌کنند. تجربه‌ای که کسب و کارها با استفاده از محتوای شخصی‌سازی شده بر اساس ویژگی‌های شخصی، رفتارها و داده‌های قبلی مخاطبان برای آن‌ها فراهم می‌کنند، در موفقیت آن‌ها تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. استفاده از چت‌بات‌ها، داده‌های ارائه شده توسط کاربران و ابزارهای دیگر برای شناخت آن‌ها، تولید محتوای شخصی‌سازی شده و پیشنهاد بهترین محصولات یا خدمات به آن‌ها برای کسب و کارها ضروری است. «داستان سرایی» (Storytelling) از ابزارها و ترندهای قدرتممند بازاریابی است و می‌تواند وجهه برند و محصولات یا خدمات شما را مثبت‌تر و قابل اعتمادتر کند. در واقع، کاربران باید به‌قدری با دنیای کسب و کار و محتوای شما درگیر شوند که امکان آشنا شدن با ارزش‌های برند و سبک کار برند برای آن‌ها به راحتی فراهم شود.

تبلیغات شما نباید با محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، تضاد داشته باشد. ولی اصل مشکل زمانی شروع شد که در لندینگ پیج یک مسیر طولانی برای ما تعریف شده بود تا به گردونه برسیم. سعی کنید همه‌چیز تبلیغ به‌گونه‌ای طراحی شود که مخاطب احساس نکند شما قصد دارید او را فریب دهید. اگر می‌خواهید با تبلیغات بفروشید، تبلیغ شما نباید فقط کلیک‌خور باشد!

بنابراین، هر زمانی که مخاطبی قصد خرید یا استفاده از خدمات کسب‌وکار شما را داشته باشد، در دسترس او خواهید بود و با پاسخگویی به سوالات و امکان ثبت سفارش، هیچ مشتری‌ای را از دست نخواهید داد. بازاریابی، نقشه‌راهی جامع برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان است، در حالی که تبلیغات ابزار قدرتمندی است که با استفاده از پیام‌هایی متقاعدکننده، این نقشه را به نتیجه می‌رساند. تبلیغات کلیکی (PPC)، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای جذب مخاطبان هدف در موتورهای جستجو مانند گوگل است. با این روش، تبلیغ شما در صدر نتایج موتورهای جستجو و در مقابل چشم مخاطب هدف قرار می‌گیرد. چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل می‌کند. همچنین، گستره‌ای بی‌نظیر از روش‌ها و کانال‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید.

تبلیغات همسان و تبلیغات بنری هم از جمله موثرترین انواع تبلیغات دیجیتال هستند. بدیهی است که ایونت‌های تبلیغاتی، با ایجاد تجربه‌ای متفاوت و ماندگار، نه تنها برند شما را معرفی می‌کنند، بلکه ارتباط عمیق‌تری با مخاطبانتان ایجاد می‌کنند. دانستیم که تبلیغات یک ابزار قدرتمند است که کالاها و خدمات را از یک «محصول معمولی» به یک تجربه خرید به‌یادماندنی برای مشتری تبدیل می‌کند. تبلیغات دهان به دهان یا Word of Mouth یکی از قدیمی‌ترین و مؤثرترین روش‌های تبلیغات است.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستا